Anonym..

¨
För kommentaren där nere så blir jag aldrig en fullbordad Kissie hon är unik. haha. Nae men för de första JAG HAR RÖTT HÅR! Brösten är äkta och vadå om jag vill ha större läppar? jag trivs inte med mina. Lite kan jag väl få förstora dem? va ? Plus jag har inget fejkhår!

I alla fall nu är spriten inköpt till helgen. Tack Sara! Var ju som sagt på körskolan nyss och gick en sån där kurs, var ganska intressant faktiskt fast jag knappt ser nått för tillfället då mina liser inte sitter rättt någonstans. så inget mer bloggande nu!


Kommentarer
Postat av: Anonymous

För kommentaren där uppe.... Jag håller med, hon är verkligen unik, kommer tyvärr inte på några hon nu är unik för... Inte något med att du har rött hår och störa bröst. Visst om du inte är nöjd med dina läppar.. Men och skriva att du vill förstöra läpparna som KISSIE och sitter i uringning med big boobs picture on så kan jag inte vara snäll nog och försöka säga ifrån till att du ska förstöra läpparna... Du är redan söt, fina bröst, fint ansikte osv. Så du behöver inte operera läpparna för att bli nöjd. Trust me... Du är säkert skit god och trevlig. Så läpparna lär nog inte encrease that. It's all with in! övrigt för det... Nice picture! Du borde modella för underkläder eller liknande, try that instead ;)

2010-04-08 @ 01:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0