Dammsugare som suger!



åååh fy på mig som inte blogga alls igår men aah har man annat att göra HOST såå kan man inte blogga! Men nu tänkte jag i alla fall ta mig tid att blogga lite dåå tvätten ligger i tvättmaskin och då finns de inte mkt jag kan hjälpa till med. Har i alla fall vart med Sara och köpt en dammsugare med min mamma som chaffis tack mamma! Såå nu har vi i alla fall en dammsugare sooooom suger ! yees ! I alla fall då blir de städa och tvätta klart på schemat de närmsta timmarna. Sen har jag hört lite rykten om utgång, är de sant?! i så fall RING mig Mickis!!!

Jao igår så hände inte alls mkt alls. Alla bara snackar om den jäkla Påsken, ja i alla fall så verkar de som att jag inte firar den iår hmm känns konstigt men så är de. 

Och jaa nu blir de förfest hos mig, fuuuun! haha då får ju Sara chansen att visa upp sin nya dammsugare som suger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0