Plötsligt så händer de!


Är inte de bästa som finns att vakna upp lite halv bakis i sin säng och sen röra sig ut mot vardagsrummet och se att de ligger popcorn över allt desutom toapapper?! en bh? vems? ska nog inte nämna vad jag hitta mer, men i alla fall att sen inse att Saras föräldrar kommer och hälsar på om några timmar! Nej jag fick ingen panik, utan jag gick lugnt i badrummet ställde mig i duschen och inväntar Sara haha. Som då tydligen rymde hemifrån igår.

Men för ovanligheternas skull så vakna jag faktiskt upp och tyckte att jag såg riktigt bra ut, ja ni läste rätt! När har de någonsin hänt i en kvinnas historia? va? Sminket var fan bättre än när jag själv hade satt dit de kvällen innan. OTROLIGT säger jag bara. Men håret hade då inte samma tur!

Den här bilden förklarar nog varför de låg en BH i soffan! Sex på min träningsmaskin, Tack för ideén!


 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0