Råkar faktiskt gilla henne!


Nu sitter jag här med en ansiktsmask i fejjan och bara njuter. Men borde skynda mig då jag lovat att gå på stan med Mickis och Sara.

Och anonym oooooorka. Jag skämtar jämt om att jag ska göra en Kissie och jag råkar faktiskt gilla henne men de betyder då inte att jag vill vara som henne men jag tycker att hon är modig som kör sittg eget race. Och de där med läpparna får vi se i framtiden inte aktuellt just nu. Och jag hade ju inte tänkt förstora dem mkt bara överläppen. 

Nae om man kanske skulle starta fixa sig.

Ciao  Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonymous

Lite roligt att du tar din tid och svarar tillbaka på det jag skriver, oavsett hur big pain in the ass du ser mig vara ;) ja ja... You go girl! ;) haha ingen kan bestämma åt någon annan så vad du nu än gör med dig själv är din race... Tänkte att det kunde vara kul för dig och ha någon kommentar iallafall ;) det var det sista från mig. Ha det bra tjejen! Ciao!

2010-04-09 @ 14:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0