(snygging)(träning)


Ja nu luktar jag svett! mysigt mm. Kom nyss hem gick till lidh eller vad de heter med Sara och köpte frysta bär och yogurt så att vi kan göra smoothie (med stavning), blir gott nu när Carro och Ior (snygging) är på ingång för att ta en fika med oss. Sen blir de att färga håret. Mitt beroende!

Sjukt beroende kanske, men tänk såhär. Vill jag förändra mitt utseende så är de så lätt med håret. Jag mår bra av att färga de! visst jag är hela tiden ute efter nått men jag vet inte vad. Man önska ju att de var lika lätt att förändra sin kropp också! men tyvärr. Ska hämta min träningsmaskin hos mitt ex sen får hoppas att han släpper den bara. haha. För jag saknar den så mkt och är så träningsSUGEN!

tänker på ......! pff haha

 

Södra Promenaden sååå fin! 


Kommentarer
Postat av: mikaela

släpper han inte ut den så kommer jag o BÄR ut den :))

2010-04-06 @ 19:12:13
URL: http://vhera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0