Varför luktar de killparfym i min säng?



Är de bara jag som inbillar mig eller luktar de faktiskt killparfym i min säng?! måste fråga Sara imorgon. Men i såna fall hur kommer de sig? ja inte vet jag, inte har de vart någon kille i min säng i alla fall eller? nej nej de har de absolut inte vart hur gärna jag nu vill de så har de faktiskt inte vart de. Man kan ju inte släppa in vem som helst eller vad säger ni.

Kissnödig kommer snart!

Så, i alla fall har ingen anning hur de kommer sig att de luktar så. Kanske jag som är snurrig? jo de kan jag lugnt säga att jag är. Vet inte alls vad som håller på och händer just nu. Tycker jag om de ? jovisst men grymt jobbigt. haha. Klagar jag mkt? de gör jag väl inte ? va va va. Lägg till de på listan som jag ska fråga Sara.

I'm so into you now  I wanna be more than a friend to you now Lalalala....


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0