De kan bara inte vara sant

Min helg hur ska jag säga de här. Alkohol Alkohol och sen lite mera alkohol? eller? ajja vakna i fel säng? vakna jag i din säng?  jadu många fågor har jag. Men de är hemligt vart jag hamna och vad jag gjorde och vart jag sov.

fatta att jag är lite små sur nu när jag sitter på jobbet. Jag hade ställt klockan SKIT tidigt i morse för att gå upp och se Sverige-Finland.. mmm. Men jag vakna 13 min innan min buss till jobbet gick. Kul KUUUL. Men jag kom till jobbet i tid men FAN att jag missa den matchen!!!! grymt sur plus att man ser ut som en spöke utan smink och inga kläder tänkte jag skriva eller nu skrev jag de men jag har kläder på mig men aaa.

Nu ska man väl jobba lite den sista 90 minuterna. Kanske lägger upp bilder sen från helgen.

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0