Harry Potter ??? nej Josefine!

Sitter här och bleker mina tänder. Har man liten mun så är de inte alls kul att ha dem här "grejerna" i munnen. Ajja vill man le så får man lida pin. Ska även bjuda på en bild där jag har skenan i munnen eller de är ju fan skenorna!!!

Idag blir de att skriva kontrakt med min blivande sambo. Hon tittar väl förbi någon gång ikväll. Men innan de ska jag tvätta tvätta tvätta och åter tvätta mina skitiga kläder. hmm. Är ingen skitgris eller så men man önska ju att kläder kunde tvätta sig själva. Eller? Men de finns ju inget bättre än nytvättade kläder så idag blir de att tvätta preciiiis alla kläder jag äger och har. Om jag nu hinner att gör de.

Ajja här kommer bilden jag lova! 



hoot hoot or nooooot ?! 

Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0