Home sweeet home.

Hoooney im hoooome.. Vem vill inte ropa de när man kommer in genom dörren? de vill i alla fall jag men tror att både min bror och mamma skulle svimma av chock då så spar de tills jag flyttat ihop med min nya sambo Miss S.
Fortfarande inga ideer på vilka färger jag ska ha i mitt nya rum? kan ju berätta att alla väggarna är vita. På tal om vita väggar så drömde jag om att jag köpte en tidning och till den fick jag ett läppglans som man även kunde måla naglarna med. hmm. Finns de ? om inte så tycker jag att någon ska ta tag i saken och fixa de. Hur bra våre de inte att kunna matcha naglarna med läpparna ? hmm.  Crazy? i don´t no.

Nu blir de att luta sig tillbaka och se lite film.

Ciao Ciao!!


Kommentarer
Postat av: mikaela

påtal om läppglans..jag har ditt hemma hos mig haha

2010-02-17 @ 17:52:09
URL: http://shittalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0