Hur många timmar ska man egentligen sova ?

jaa hur många timmar per natt ska man egentligen sova ? många säger åtta. Men jag har även hört att de är så länge man ska sova när man pluggar och är yngre och så vidare, och att man även så tidigt ska börja sova mindre och mindre för att orka mera. Är de verkligen så? hmm. Nått jag ska ta reda på i alla fall. I natt får vi börja med 6 timmar då jag i vanliga fall sover 6-8 timmar. Men har även hört att man inte ska sova mindre än 6 timmar, hmm. Bara för de ska jag stanna på 6 timmar i en vecka nu då och se om jag orkar med att leva mitt "liv" då.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Mr Baby eller var de Miss Lady?!

Ciao Ciao!

Lockigt hår idag och igår, mee like!


Kommentarer
Postat av: David

Heting :)

2010-02-15 @ 20:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0