Kryptonite

Höll på att slå sönder datan för att de inte kom nått ljud men HEJ sätt på ljudet! ooh så frustrerande måste jag säga. Men nu lyssnar jag i alla fall på min kära musik. Min nya lyssna sönder låt är: 3 Doors Down-Kryptonite. Skulle gärna lägga upp låten här, men jag vet inte hur man gör. Någon som vet?

Snart kommer min bror hem från skolan då ska vi fika lite. Mysigt. Snart när jag flyttat hemifrån *igen* så kommer vi ju inte kunna fika lika ofta så bäst att passa på. Skönt att vara ledig idag också, har än så länge bara hunnit med en maskin tvätt ska strax sätta på en till. hmm.

Just de blekte ju mina tänder eeh vet inte om de funka ser ingen större skillnad just nu men man kanske bara gör de efter ett par ggr. Någon som har blekt tänder någon gång som vet?

Aerosmith - Love In An Elevator är också en lyssna sönder låt.


Ciao Ciao!


Kommentarer
Postat av: Robin

http://www.alltomtandblekning.se

2010-02-17 @ 15:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0