New Life for me...

Japp då skulle man börja blogga då och se om man blir lika "känd" som kissie och alla dem dära men njaa tror inte jag blir de intresserar mig inte eller gör de kanske de ?! ajja tänkte mest använda bloggen för att skriva av mig lite är inne i en period i mitt liv som de händer mkt i eller enligt mig händer de mkt då jag egentligen har ett ganska tråkigt liv.

Frågan är ju vad man ska bli för bloggare, elak som dissar allt och alla som har för mkt att säga eller varför inte bli en "fjortisbloggare", jag har då inget emot fjortisbloggare. Tvärtom dem roar mig, läser gärna deras bloggar då dem faktiskt av någon anledning kan vara väldigt intressanta.

De här var då mitt första inlägg kanske de sista vem vet.

Ciao Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0