Galet Problem

ÅÅÅÅÅh blir galen för jag känner mig GALET ofresh! inte alls kul men grejen är att jag försöker att inte duscha mitt hår pga att de faktiskt vart så tort efter att jag gick över till blont. Men jag hade tänkt duscha det idag men vetifan asså jag vill ju verkligen att de ska bli som de var innan MEEEEN samtidigt känner jag mig så grymt äcklig med mitt hår nu MEEEN håret är inte ens fettigt. PROBLEM! JA! vill ju att de ska bli vettigt så att jag vet att de inte är tort längre!

SKJUT MIG!

 


Kommentarer
Postat av: idaa

haha ;D va söt du var ! :)

2010-07-08 @ 23:25:56
URL: http://finasteida.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! :) Om det inte är för mycket begärt skulle jag bli jätteglad om du ville skriva en kommentar vad du tycker om mitt senaste inlägg som handlar om självförtroende.

Många kramar och tack på förhand!

2010-07-09 @ 00:41:38
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0