Har låst dörren


Ibland känner man attt man bara vill ligga i sin säng och aldrig mer gå upp ifrån den. Så känner jag lite idag. De regnar och de tycker jag är väldigt skönt nu för de behöver man inte känna att man slösar bort en hel dag inne.

Jag sitter här med alla katter och bara sitter gör faktiskt inget. Eller nu sitter jag vid datan men de tycker jag nästan kan räknas in som INGET. Har packat min väska för ska åka ner till Magnus imorgon. Men just nu känns de som att jag bara vill ligga och gråta och så ttror jag alla känner ibland. Man måste få släppa ut sina känslor. Fast de känns som att man inte har några känslor utan man känner sig helt kall i ena stunden. Hmm. Kanske bara jag som är sån.

Jag vill åka iväg. Till nått nytt. Bara upptäcka ett nytt ställe.

Ibland önska man också att när man hade dem här lite svåra tiderna att de fanns någon som stälde upp och fanns där fören, prata med än när man behövde det. Tror att alla människor behöver någon "sån" person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0