"PulverDiet"


Hejhopp, sitter här i värmen med min fläkt. Men jag måste allt vara lite konstigt för jag sitter och dricker tee fast jag svettas som en gris ?!?!?!? vad är dettta liksom är de normalt? ajja gott är de i alla fall.

Jag som alla andra bloggare läser ju andra bloggar också, ja dem "stora". I alla fall jag har märkt att många av dem börjat med nått som heter pulver diet eller vad man nu ska kalla de. SÅÅÅÅÅÅÅ nu tänkte jag såhär, eftersom jag har sånt där pulver i påse hemma här så ska jag också testa det meeeeen bara i en vecka haha bara för att se hur dem klarar de. Kommer jag ha någon energi till att göra nått? kommer jag gå hungrig? och den största frågan kommer jag gå ner i vikt? för de är väl de som är meningen med "pulverdiet"? eller är jag ute och cyklar som vanligt?!

AJja  nog med de här nu ska jag slänga in en bild och sen dammsuga.

Cia Ciao!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0