All Kärlek till min Bebis<3


Som vanligt är jag korkad och tror att någon uppskattar att man håller sig vaken för deras skull bara för att jag vet inte varför! I alla fall skitsamma, nu är jag så övertrött så att jag ändå inte kan somna så kan lika bra sitta och skriva lite på datan fast jag typ inte ser nått.

Muntrar upp mig själv med lite bilder på min bebis<3

 
Oj hur hamna hon i reklam-påsen?!

 
Var kul ända tilsl Sara skulle slänga reklam-påsen.

 
Men bebiis tog sig ur "helt" på egen tass!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, du är så snäll <3

Lovar dig, du kommer bli en skitbra mamma när tiden är så inne för du är så snäll och rar :D

2010-06-07 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0