Borta bra men hemma BÄST


Jaaaaaaaa nu är jag hemma. Ligger i sängen och myser lite med Norris som ligger under täcket. Tess och Lady busar under sängen men vetifan vart Elsy tagit vägen. Men skönt att vara hemma men kom hem till ett rum som jag vetifan vad som hänt här inne. Sängen var nästan mitt i rummet och trasig tavla på golvet och en data på sängen uppochner som jag vad jag kan minnas lämnat på skrivbordet haha är de katterna??

Men gud vad ska jag hitta på idag ? har ju typ inte sovit nått i natt så kanske bara ska slappa ? se lite på film? jaa så får de nog bli. Ska lägga upp lite bilder som jag tagit i veckan men de får bli lite senare är SÅÅ trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0