Drama alla älskar vi drama, eller ?


Japp de kan man lugnt säga att de vart igår. Hade precis myst ner mig i sängen och låg o smsa med Magnus<3 japp då hör man lite skrik i bakgrunden men mer tänker jag inte på det pga att de är stundentvecka och de skriks kanska mkt här då. Ajja PLING på dörren och hör grannen skrika att han blivit knivhuggen, ojoj panik fick både jag och Sara. Va fan vågar vi öppna dörren? klart vi gör de och springer till undsättning och de är står en galen "brud" och gråter och skriker och våran granne är då lika upp riven han. Men de bråkar och har sig så Sara ringer polisen.

Ja sen tog polisen hand om allt, men gud så läskigt de är när sånt händer. Ruskigt vad "bruden" var stark i nävarna har fortfarande ont i armarna efter att hon tog tag i mig. hmm. 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0