Hagebyy here we come!

åååh vilken morgon asså! Sovit skit skumt i natt och drömt mardrömmar om ett ridhus, ofta?! aajja somna om till slut efter och insett att man missat en del. haha. Sen vart jag väckt av att de står hantverkare i mitt rum o jaah hmm inte kuul, visst har jag tur med snyggingar men hallååå jag vill ha kläder på mig och inte ha mitt morgonrufs. I alla faall såå somna jag om efter det också och vaknar av att Mikaela ringer efter typ ha smsat mig 1000 ggr och sen kommer även hon in klampande i lägenheten ooooch inte nog med de!! såå tar hon adam med siig, snabb in under täcket igen har jag inte blottat mig nog idag???!!

Nu ska jag i alla fall möta upp dem på stan efter att Mikaela ååååååh nej glöm att jag ska möte upp dem nu kom dem jävlarna in genom dörren PLUS så har dem redan kääkat dåååligt!!  Ska sätta lås på dörren eller är de inte lås på dörren sla börja använda de i såna fall!!


Dagens look!!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0