Jag har byggt mig en koja i min säng!

Japp jag har byggt en koja de nii. Lite avundsjuka nu va?! inte många som kan göra de liksom hmm.
Mys i alla fall kanske någon som vill vara med ?

Jag vill verkligen ha rödare håår nuuu nu nuuu !! hjälp? ska köpa blekning så att de verkligen blir rött!! de är ett måste de får kosta vad de vill kosta.

Sitter och lyssnar på musik och pillar på datan haha försöker hitta alla roliga funktioner på den. Har inte tagit mig tid till de innan.  Oooooooooooch nu har jag vårkänslor iiiigen såå jädra underbart med den här solan vill som sagt ännu en gång bara springa naken på gatan!! Men jag ska skona mina grannar den här gången också.
Mickis sitter och äter torkade aprikoser och de sätter fart på tarmarna hmm just vad jag ville veeta.

Kommentarer
Postat av: aprikosen

hahahah (Y) du bad om de

2010-03-16 @ 14:02:57
URL: http://vhera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0