Min mur, min trygghet !



Jag hatar att ha känslor! jaa de gör jag verkligen. Vill egentligen bara stanna innanför min muur och aldrig släppa in någon men man vet ju att i längden funkar inte de. Men tänk om jag släpper in fel människor?! jaa förmodligen så kommer jag göra de. Men samtidigt kan de vara värt att chansa ?!  hmm de är nog ingen som kan svara på de fören man har chansat. Ajja fyy faan vad dryg jag är. Haha. Ligger i alla fall här i min säng och göra faktiskt inget. Borde sova men aaah de är något som drar. Frågan är bara hur länge jag ska vänta? haha tss.  Men aah sova eller icke sova? de är den stora frågan.

Jaa vad händer senare idag då? joo jag ska till läkaren ännu en gång ut i fucking Åby men aah mysigt att åka buss.




Kommentarer
Postat av: Adam

Tycker det är lite Reese Witherspoon<--(stava?).. look a lik'e över bilden:=)//Söt.

2010-03-29 @ 12:00:46
URL: http://adamminken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0