Babe eller Hunk?!

har jag fortfarande vårkänslor? vill jag fortfarande springa naken på gatan? jaaa de vill jag faktiskt men jag vill även så mkt mer!

Idag är de ju löning, shopping ja om de våre så väl men först ska räkningarna betalas! och maten köpas.
Lite senare i eftermiddag kommer Carro och Ior förbi då blir de fika time. Mums. Är som sagt sjuukt shopping sugen! Mickiiis vad göör du RING mig!

Blev väckt nästan lika tidig som tuppen imorse, men jag ska inte klaga då de var ganska mysigt. haha.

nae nu ska jag fräsha till mig lite och kanske plocka lite i rummet.

Ciao Ciiiaaao !


  


Ska man kanske börja med veckans Babe i stället för hunk? tydligen så kan hunk betyda nått annat också har jag fått lära mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0