"Bloggpaus"


Ursäktar för att jag tog en liten "bloggpaus" så här utan att säga till haha men Magnus kom ju hit i Måndags morse så skyll på han. Men nu är jag tillbaka igen eller blir inte så mkt bloggande nu heller för ikväll nu ska jag jobba på Norrköping Horse Show och även hela dagen imorgon.

Men som sagt Magnus var ju här så har myst med honom hela veckan. Vi var och fika hemma hos mamsen och även shoppat lite här inne i stan och ingelsta. Lagerhaus vart ju en favorit hos Magnus haha. Sen var vi även på Bio och såg på "Prince of Persia" men snyggingen Jake Gyllenhaal, Mums. Såklart vart de ju även att se påp melodifestivalen men va FAN gå och döö istället så grymt sur för att Anna inte gick vidare och var värd att få vara med i FINALEN! 

Ajja nu ska jag nog plocka undan lite och städa. Ska även se till att fräscha till mig med en dusch!

 
Behövs de verkligen en mask i min närhet ?!?! 

 
Japp snygga är vi i alla fall!

 
Seriöst visst är vi snygga ?! haha


Slänger även in dagens Horoskop när jag ändå håller på. 


Oxen

21/4-21/5

Gott om nöjen och gott om romantiska möjligheter.
 Dessutom ändrar du några av dina sommarplaner.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0