Nu börjar vi igen


Jahopp tänkte att de är dags att ta upp min träning igen då jag nu har latat mig i 1 HEL vecka. INTE alls bra. Känner ju hur fet man blivit haha.

De är ju så härligt med lite regn och åska men FY fan vilken huvudvärk jag får av de. Jaja fy vad jag klagar men så är det. Men ska ändå palla mig till att träna för så här kan vi inte ha det. Jag har även hört ryktet om att de ska grillas hemma hos mig på fredag hmm med jordgubbar och lite champange hmm. Grilla gooooooooott, jordgubbar MUMS. I alla fall de har jag hört ett rykte om. Även rykte om Hugo men man vet ju aldrig!


Kommentarer
Postat av: mikaela

allting stämmer! o hugo ska bli kul för de va sjukt länge sedan :D

2010-05-19 @ 16:26:34
URL: http://vhera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0