2010.11.25 Man känner sig ju inte så älskad

Känns som jag att jag måste förklara de här med min flytt. De är så att jag har en lägenhet i haga men jag har inte tillträde till den fören 1 jan och vi måste vara ute ur våran lägenhet nu på söndag. Så jag har ingenstans att bo i under 1 måndad. Min mamma har sagt nej och jag kan inte bo hos min pappa för då måste jag ge upp min praktikplats som jag precis börjat på. Jag har ju också min katt och stödhemskatten. Min egna katt får ju bo hos min bror då men stödhemskissen är ju lite speciell och han kräver lite mer tid. Ett till problem är att jag inte har någonstans att göra av mina grejer då ingen vill förvara dem åt mig och jag har inte råd att hyra ett föråd. 

Så vad gör man? Har köpt flyttkartonger nu men får väl använda dem till att bygga ett litet bo eller nått.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0