2010.11.30 sista november

Hejhopp!

Idag har jag "jobbat". Tycker faktiskt att de är skit kul fast de är väldigt mkt att lära sig. Mycket namn. Men de börjar arta sig nu haha. Idag har jag lärt mig hur man gör rent en termos på bästa sätt! kanon tycker jag då det verkligen funka.

Sen HATAR jag östgötatrafiken!!! Fick vänta en hel timme vid maxi på 430, äggen hann till och med frysa. Haha har aldrig vart med om nått liknade. Har faktiskt inget roligt att skriva om. Men så är de ibland. Jag hoppas ju på att jag och Sara kan pallra oss till gymmet och köra lite då de var ett tag sen. typ två veckor?!

Nae sleeep tiime!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

säg till när ni ska gymma!?

2010-12-01 @ 16:52:11
URL: http://vhera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0