And I'm gonna love you....

Hejhopp gummi ....

sitter här i mina myskläder och bara myser. GILLA! idag titta mamma in och gav mig ett par foppatofflor till praktiken, oooooooooooooh jag som sa att jag aldrig skulle använda såna! Men ska man bli undersköterska så måste man väl offra lite. funderade på om de fanns någon bra film mën så kom jag på att greys and anatomy är idag wiihuuu nae nu vart de lite mkt sjukhussnack men vem tänder inte till på läkare eller sjuksköterskor?!

jag måste tömma min data också för jag ska lämna in den på lagning men jag VILL inte! Får ju låna en data av min bror men så sjukt jobbigt att kolla igenom min data och bestämma vad som ska sparas och vad som ska slängas.

Ajja åter till myset, Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0