EN VACKER DAG

Akta mitt nagellack Josefine! fan alltså hon ska alltid förstöra. hihi. Jag målade nyss mina naglar röda till min annars lite "tråkiga"? svart/vita outfit. Jag gillar dock svart och ljusa färger, jag säger bara BEEEIIIGEEE! Om ni nu tror att jag druckit så kan jag ärligt säga att ni har så himla rätt! Josefine försöker tjyvkolla, det tycker jag är himla dumt. Nae jag ska vara snäll mot henne. Föresten, HEEY mikaela här som gästbloggar denna härliga lördag-kväll! Jag & mina fina Josefine är så gott som klara och ; ÅHHHH NU HADE HON UT ALLA JORDNÖTSRINGAR! HAHAHA. Hon tror att katten ska äta upp de!!! Vi som hade städat idag. Gud vilket flum inlägg. Jag vill bara säga till er alla...håll er FUCKING borta från knarkare, fula killar, killar med snevärldsbild..nu låter det som ni ska strunta i alla killar men så är inte fallet. Ta vara på de fina killarna som verkligen bryr sig om er. Ni kan inte ana hur många tjejer som håller kvar vid de skadade och dåliga killarna! Jag har bara en sak att säga..eller två! KÖÖÖR bara om det känns så i magen och ALLT verkligen allt har en mening! Jag lovar er, av hela mitt hjärta, allting som händer det händer av en mening! 

p.s VI SKA FLYTTA, ingen tror oss men en vacker dag (som skullman skulle sagt) kommer det bli så! d.s

with löwe, eran egna mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0