OM DU KOMMER HIT SÅ JAG OCKSÅ FÅR SUGA

Ja ni kan ju gissa vem hon är hemma hos! och nu står hon o gluttar igeeeeen, HAHAHA. Vi ska lära oss en nya dans. jag kallar den melon-dansen :) Man ska skjuta upp sina meloner o takt med musiken! kan ni de? JAG VAR SÅ FUCKING STOLT. vissa har ärtor vissa har riktiga meloner. måns möller ♥ nae va fan ska man säga om ett! Vi håller på o dansar sönder här hemma. Snart bär det av till HUGO!!! Där komemr det gå galet  till ni skulle bara veta. Nu har jag snor i näsan. min engel min engel min engel. hihih den låten är så braaa :) nae men jag ska väl avsluta där för josefine och jag har alltid så kul och ännu roligare ska vi ha på krogen. om vi komemr dit. PUSSSSS ÄLSKADE NI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0