Trogen? Otrogen?

Jag har tänkt mkt på de där med otrohet. Själv får jag typ ont i magen av bara tanken av de. Men jag har tänkt på varför är folk otrogna? jag har ingen aning. Men jag tror att de är så att dem som själv vart otrogna är sjukt rädda för att själv bli utsatta för de och anklagar då allt och alla. Men klart dem som inte vart det också är rädda vem skulle inte vara de. Men jag känner lite såhär, är man hela tiden rädd för att ens partner ska vara otrogen då ska man nog göra slut. Tydligen så litar man inte på sin kille/tjej tillräckligt mkt och vad har man då för framtid ihop? visst kan man vara oroligt de kan nog alla vara men de finns någon måtta på de. Man ska ju inte vara orolig så fort ens partner går till jobbet eller dylikt. Nae jag tror de är viktigt att tänka på att HAN/HON är ju faktiskt med mig och inte med hon/han som de kanske umgås med mkt på jobbet eller festar mkt med eller ja vad som helst. Sen FLÖRT! ja själv kallar jag de "trevlig" men ibland kan "trevlig" bli lite för trevligt och då ska man veta vart gränsen går. Jag har mottot " vill jag själv bli utsatt för de här?!" Tänk innan du agerar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0