2010.11.04

Tjing så här på morgonen!

Sitter i min säng och trycker i mig en massa "piller"  och jag tar inte droger utan jag har en sjukdom som heter struma. En underaktiv sköldkörtel

Okej nu är jag otroligt seg, börja med inlägget strax innan nio. Haha och här sitter jag fortfarande och har inte skrivit klart. Men de vart en koppkaffe och lite snack med Sara. Vi ska iväg och sola lite i de här underbara vädret som är idag och efter de ska vi gymma lite. Ska man bli smal och smärt till sommaren så måste man ju ligga i.

bjuder på en bild eftersom jag känner mig otroligt snygg idag. IRONI!



Roligt att de ser ut som att jag petar mig i näsan!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hallåå. har ni börjat sola? jag funderar på att bli lite soliarebög?

2010-11-04 @ 13:01:51
URL: http://vhera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0