2010.10.29

Tjing Tjing!

Sitter i min säng och väntar ett samtal från min nya hyresvärd som ska säga till när jag kan komma och skriva på kontraktet. KANIN tycker jag.

Jag måste verkligen städa i mitt rum då de kommer folk hit i morgon för de är ju ändå Halloween. Men jag har redan tröttnat haha palla bara plocka upp ett papper. Ajja men alla kläder ska in i garderoben i alla fall om dem nu får plats. Fattar inte har inga nya kläder ändå känns de som att inget får plats så jag slänger bara in alla kläder. Hoppas jag har bättre ordning med kläderna i nya lägenheten. Men de är så svårt när man inte har någon bra garderob.

Vad händer ikväll då? jo de blir att vara hemma och se på idol. Haha kul? nae men skönt med tanken på att jag brände mig i solariumet igår så jag är lite halv sjuk haha. Dumma gymsnubbe som sagt!

Kaffet väntar, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0