Spöken ?!?!

god förmiddag! eller tyvärr så vakna jag typ för en timme sen men jag har haft en fruktansvärd natt! De spökar i våran lägenhet. I natt när jag skulle sova så stängde jag av datan och allt och sen vaknar jag mitt¨på natten av att datan är på, inloggad och allt!!!! Förklara de för miig, jag höll på att skita på mig och var tvungen att sova med lampan tänd och två katter som jag skrek åt så fort dem lämna min säng.

Men nu sitter jag här med min kopp varmchoklad och lyssnar faktiskt på en ljudbok, Harry Potter haha. Har bestämt mig för att lyssna på alla böcker. Plus att de gör mig faktiskt lugn. Funderar även på att träna med Harry i öronen, går de bättre då tror ni? inte för att de går dåligt när jag tränar men ändå.

Har tyvärr inga roliga bildr längre men kanske kan fixa några lite senare ikväll. Vet att min blogg är dö tråkig nu haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0