Ja eller nej?! ja nej ja nej

hmm varför ska alla göra de så svårt. Nej är nej och Ja är ja. Man säger nej o inte kanske osv för då finns ju "kanske, hoppet" om ett Ja kvar. Hallåå de ligger naturligt i kroppen. I alla fall på mig gör de det. Får jag ett Nej så visst fiiiiine. Men så fort jag får ett kanske eller en tvekan kan jag känna hoppet i kroppen att de ligger och pyyyr haha eller är jag ensam om de? Just därför är de lättare med ett nej. Eller ett Ja. Vet jag inte så tänker jag alltid på möjligheterna och då kan man alltid få fram ett Nej eller ett Ja.
Svaret Ja och Nej är så enkelt så varför göra de svårt? tyvärr är jag väldigt envis och vill alltid ha dem svaren haha. ENKEELT damer och herrer enkelt ska de vara... Lär er de!! Bättre att svara än o inte svara alls För då får ni Josefine efter er som piskar fram svaren!! ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0