2011.02.03 om de ändå fanns....

SNICKARE PÅ BURK!   idag har jag vart hos Morfar & Anki och hämtat lite möbler som jag fick av dem. Vart två "bokhyllor" och sen soffbord. Och en del små saker också. Så nu när jag är hemma har jag fixat och försöker få ihop allt. Men de är ju så jobbigt! Hyllorna är i alla fall på plats, nu är de bara en massa saker som ska in i dem också.

Just nu väntar jag in Carro som ska komma och hämta lite mumsiga hundben åt hennes dog Diva. Tycker hon ska dyka upp snart så att jag kan klä av mig och bara somna in i min sköna säng haha är grymt trött efter den här dagen. ÅT MIN FÖRSTA SEMLA för i år idag förresten. MUMS tack Mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0