2011.02.07

Jag älskar gamla svenska låtar! 

Ialla fall sitter här hemma i min soffa helt förstörd och vet inte vad jag ska göra. Ska på möte nu klockan 13 och tänkte ta en dusch innan. MMhhm de gick ju bra! ställer mig i duschen och de kommer varmt skönt vatten och jag börjar schampoonera håret, AAAAAAAAAAAAAAAAH iskallt vatten!  jag trodde helt ärligt att jag skulle dö. Springer över till grannen i morgonrocken och handuk i håret och frågar om han har varmvatten ( han trodde säkert att jag ville duscha hos honom, haha men idag var de inte gubbens lyckodag sorry ) i alla fall inget varmvatten där heller så jag går in till mig igen och ringer hyresvärden som lova att kolla upp de. Men aaha nu få jag gå  till mötet med schampoo i håret, jag kommer i alla fall lukta gott (y) kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0