2011.02.09 Vårkänslorna gör mig TOKIG

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
Det är samma sak, varje gång vi ses



Den låten har fastnat i mitt huvud men de gör mig på skit bra humör haha som sagt de kanske har med vårkänslor att göra. Men nu börjar solen gå ner och då kommer väl paniken haha nae skojja bara mår grymt bra just nu.

Hmm kanske ska berätta lite hur min dag vart. KANON känns de som haha nae men börja med att jag gick upp vid 8 efter drygt 3 timmar sömn med en kanon dröm ( secret ) hehe i alla fall börja med en promenad i de vackra vädret. Sen kom jag hem och somna i soffan haha men mamma ringde och väckte mig och sa att hon ville komma och fika. Mysigt. I alla fall efter de sen betsämde jag med Carro att de skulle bli en till promenad. Bus Diva och jag hoppa runt på "isfläckar" ( ni vet såna som går sönder ) haha så sööt hund asså. Sen vart de en fika till med Carro så jag måste nog skippa allt annat i dag för bullar och chokladbollar hela dagen inte alls bra! Fast o andra sidan har jag ju rört på mig massor så skitsamma.

Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar. Går inte alls bra när jag funderar haha nae men jag ska väl syssel sätta mig med att städa och fixa lite. De brukar få mina tankar på annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0