Jag var för bra för dig...

När människor inte kan inse sin egen sanning och  man sen får dem att inse så blir dem sura, japp suuuura. Dem borde bli sura på sig själva med dem blir sura på dem smarta personen som fick dem att inse.

Idag hade jag tänkt ta mig till sjukhuset för att lämna mina nycklar och sånt men Josefine mår inte alls bra. Har mått illa hela morgonen och så fort jag ställer mig upp blir jag yr. Så idag blir de att pyssla om mig själv på bästa sätt här hemma och gå upp tidigt imorgon för att lämna nycklarna.

Vad ska man säga om en kille som säger nerväderande ord till en tjej? jo SVIN! han borde låsas in och aldrig släppas ut igen. Men nu är han lös, så akta er tjejer och jag lider och ska be för er som han kommer träffa hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0