Ogilla minigolf

Jag somna... jag drömde... Jag vakna....

Nu vill jag absolut inte somna igen, hatar att drömma mardrömmar. Nog för att hata är ett stark ord men ja just mardrömmar hatar jag faktiskt. När man vaknar vill man bara ha någon hos sig. Bebis hjälper inte så mycket då med sitt gnäll.

Idag har jag i alla fall vaknat APtidigt av att carros mamma ringer haha alltid lika trevligt. Lyckas somna om o vaknar av att Mickis pratar hmm hade då totalt glömt bort att hon låg i soffan o snarka. På eftermiddagen övningskörde jag med mamma. Enligt henne gick de kanon o de är ju ingen nyhet direkt. På kvällen vart de Minigolf med Mickis o lite fika. Säger bara de var nått fel på min boll, punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0