Natt tankar

ojoj mkt som går in mina tankar nu. Förstår mig inte på en del människor. Skicka mail o och hålla på bara för att dem är avis eller vad? skapa drama? ajja dem lyckas ganska bra då jag inte är ett stort fan av drama och vill hålla mig borta från allt sånt. Ganska synd men men.
Nu är hösten verkligen här också och man börjar komma in i så sköna rutiner. ÄLSKART!! Hösten är så mysig tycker jag, nu ska man bara hitta sig en karl att mysa och dela den med också haha och utan drama såklart!! :) ENKELT ska de vara.

Kommentarer
Postat av: Okänd besökare

Du hittar nog någon om du börjar leta efter inre kvaliteter istället för ett snyggt skal. Att vara "hunk" som du så fint uttrycker det innebär inte att man är en bra pojkvän. Just sayin' :)

2011-09-14 @ 17:14:29
Postat av: J

Inte det lättaste du Jossan , men jag förstår vad du menar ju :) vem skulle inte vilja det ju denna mörka tråkiga årstid med kyla o blåst ju :) men för min egna del så e det en Kvinna det gäller ju :P hehe ..

2011-10-15 @ 12:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0