Mina högtalare duger inte!

Har nu kommit fram till att mina högtalare inte duger till inflyttningsfesten så är de någon som kanske vill låna ut sina till mig under den helgen?

Sitter just nu på jobbet har precis haft lunch. Määääääääääääätt. Idag har jag och Sara vart "sambos" i 1 hel vecka, wiihuu på de. Ikväll blir de att fixa ännu mera i lägenheten, ni tänker säkert blir dem aldrig klara eller?! Nej vi blir aldrig klara för jag och Sara är så jäkla lata på kvällerna så att vi bara orkar inte att fixa! Eller så har ni helt enkelt aldrig flyttat förut och vet inte hur mkt jobb de är med att fixa iordning de är ju inte direkt så att man bara slänger in lite möbler så är de klart. Men man kan ju alltid önska att de våre så!

Pliiikt i 3h 19 min.

Ciao Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0