Otten ikväll ?!



Just nu sitter jag häär och väntar in Mickis som då ska sminka mig. Funderar även på hur jag ska göra med håret hmm vilka problem asså. Vill ju ha de utsläppt men ändå göra nått med det, brukar ju oftast bara låta de hänga.

Ajja "Bärsen" på kylning och snacks( mickis och jag är snacksmonster ) inhandlat och volymen på maaax.
Kvällen ser just nu ganska spontan ut man vet aldrig vad som kan hända om ni vet vad jag menar. haha.
Man blr extra taggad då solen fortfarande lyser sjukt taggad asså. loove it. ååh just nu vet jag inte ens vad jag skriver hmm och nej jag har då inte druckit än men de känns lite yr i hjärnkontoret så den här kvällen slutar säkert kanon ska ni se.

Har inte käkat nått idag heller men hört att de blir mat på Otten så ska nog hålla mig en stund till eller vad säger ni?! Blir nog bra de här ska ni se dåå jag faktiskt mår toppen (än så länge).

Gimme gimme giiiimme !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0