lye back and enjoy..

Lutar mig tillbaka och njuter när jag inser att jag börjar halv ett imorgon. Musiken på högsta volym. mmm. Ny rakade ben. Njut ut till max. Man vet ju aldrig när man får ta de lugnt och ta hand om sig själv igen, förmodligen inget mer den här veckan i alla fall.

Idag är de exakt 14 dagar kvar till jag och Miss S flyttar till våran nya lägenhet. Då blir man sambo igen då. Blir kul och spännande. Många fester och fylleslag i den och rockmusiken på högsta volym där med. Vi har ju köpt både soffa och köksbord nu. Tv ska med inhandlas men de nästa vecka, några bra tips på en bra tv?

Fick nyss höra att vi har vårt första GULD nu, bra jobbat!!

Ciao Ciao!

Kommentarer
Postat av: David

såg dej på listan på blogg.se av alla nya bloggar som tillkommit,, din verkade intressant plus att du var fin. har nyss tagit upp kontakten med internet igen efter lite reseande,, tänkte om du vill snacka =)



[email protected]

2010-02-15 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0