Sketch = ont i magen

Ligger här i sängen, skönt att ligga och dra sig en lördag. Fast jag var uppe redan klockan 8 imorse fråga mig inte vad jag gjorde men vart så grymt sugen på te såå va faan. Men efter de så la jag mig i sängen igen och vakna runt 11. Skönt. Somna as tidigit innan tolv. La mig i sängen Poff Pang somna. Väldigt länge sen jag lyckades med det, men de betyder även att man missa lite.

Fyyy faan vad jag skratta åt lets dance. David Hellenius är anledningen att man kollar på lets dance haha fast i ärlighetens namn så kollar jag inte på de annars men de var ju final. Har fortfarande ont i magen efter hans sketch.  Annars var min kväll väldigt lugn, somna som sagt väldigt tidigt. Fast jag egentligen ville vara vaken hela natten.

Så här otroligt snygg kände jag mig i morse hmm åååhja om någon frågar NEJ jag har inte sovit med rosetten på!
Fast den låg brevid mig tryggt i min famn!


  










Kommentarer
Postat av: polskiboy

Intresseklubben dör av intresse!!

2010-03-27 @ 13:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0