Haatar allt och alla


Haaata allt och alla just nu !!! Pratat med försäkringskassan nu och dem har tydligen inte fått in alla papper än och dem pratar om nått läkarintyg men vah fan de har jag ju redan skickat in eller de skicka jag till proffice som sa att dem skulle skicka de vidare till kassan. Hmmm driver dem med mig eller ??? Blir i alla fall att springa bort till socialkontoret och fråga dem hur jag ska göra för får ju inte kassans pengar fören nästa månad och hyran ska ju betalas nästa vecka. Inte så funny. Håll tummarna på att dem kan hjälpa mig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Proffice gjorde likadant mot mig. Mina sjukintyg låg hos lönekontoret och de har aldrig skickat in dem heller. Så jag fick ta och skicka in kopierna för FK sa att det var okej eftersom det tar hundra år innan jag får pengarna annars.

2010-05-18 @ 18:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0