2011.02.21 Måndag

Helloo!

sitter i soffa och känner att jag borde plocka fram dammsugaren för att de är fullt av SALT i soffan.

Saknar även min mobil nått enormt! älskade den, vad ska jag göra utan den? alla nr? allt fanns i den! vet att jag glömde den i taxin jag har tänkt fram och tillbaka och har inget minne av att jag höll vantarna i handen när jag öppna dörren (mobilen låg i vantarna). Ajja vad kan man göra inget. Man känner sig bara så naken utan den, man kan varken ringa eller ta emot samtal. Tänk om nått händer? ja men då får jag ligga här och förblöda eller hoppas att någon vettig loggar in på facebook. Ännu mer beroende nu!

Ajja helgen var trevligt fast jag tappa bort mobilen och frös ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0