Hurricane

Jag är verkligen duktig på att göra bort mig, korkad? haha nae snarare lätt lurad och dum. Men sånt är livet kära vänner, man gör bort sig.

Gråt inte över spild mjölk, naee men jag höll på att göra de när jag välte ut ett helt glas med mjölk. Mjölk älskare som jag är. Men de var bara att plocka fram moppen och svampa.

"lycka till! ramla inte och slå dig i duschen nu" mmmhhmm aj aj säger jag bara. För ont gjorde det när jag halka på schampooflaskan. Inte att skojja om trodde min höft var hur led haha ändå satt jag där och as garva och tyckte de var synd att ingen satt upp en doldkamera.

Fast alla mina olyckor idag så har jag haft en kanon dag. Bort gjort fler än en gång haha men de bjuder jag på. Skämmas ska man men med måtta.


As days go by
The night's on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0