What hurts the most

Eftersom väderet inte är så roligt just nu så har de blivit så att jag sitter här och funderar. Medans jag fundera kom jag på att jag bara gått på en dejt i hela mitt liv och då var jag 17 år. Helt otroligt asså. Inte för att de gått dåligt med killarna. Nej tvärt om, så pass bra att man inte ens behöver dejta haha. Nej men allvarligt, de känns skit konstigt. Jag är ju singel nu, ska jag dejta då? får man dejta flera samtidigt? nej flera är nog inte riktigt min grej. När jag väl träffar en kille så kan jag inte träffa andra. Känns så fel, inte för att man är bunda till varandra på nått sätt. Men jag tänker mer att ifall man tar ett steg längre och blir nått mer så vill jag inte ha de liggade i bagaget.

Men jag känner mig ganska lycklig just nu. Liksom jag är inte beroende av att träffa någon. Men de är mysigt att göra de. Jag är inte rädd för att vara ensam. Jag känner mig stark helt enkelt. Liksom jag skulle inte dö om någon inte kan träffa mig just nu. Kanske nästa gång? Man får inte gräva ner sig med allt negativt hela tiden. Jag har en massa problem just nu men aaah va fan inte löser de sig för att jag ligger under täcket och låtsas att jag inte finns. Visst är de svårt. Men andas och lägg dig ner blunda i 10 min. Sen ta tag i saken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0