De var på tiden!


ÄNTLIGEN !! nu har jag min träningsmaskin, är sååå glad nu. Så ikväll blir de att köra ett pass, och sen när jag har pengar blir de att köpa ett gymkort så att jag kan följa med Mickis, hon tjatar ju så dant på mig!

Har fan vart en toppen dag idag, har myst i stallet med Sara, Mickis och Adam. Sen vart de mys middag med Sara på våran "Balkong" och sen även en vårig promenad med katterna ut i solen. Nu blir de att säga hejdå till Sara som då ska till sin boyfriend buuhuu.

Miss Lady och mina otroligt snygga skor*host*


Bebis ser nått ? en fågel?
 

Även Elsy ska ju få vara med på kort!
 



Kommentarer
Postat av: mikaela

jaaa så vi kan visa oss i sommar :D

2010-04-12 @ 22:29:58
URL: http://vhera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0