Hell nooo!!



Hej allihooopa
Nu ska jag träna ännu en gång idag, har verkligen kommit igång nu. Min träningsvärk försvann även idag under eftermiddagen så nu blir de hårdare än hårdast för att få tillbaka den! love it! Ialla fall blir en ensam kväll för Sara åkte till sin boyfriend men ajja hon måste ju umgås med han ibland också tyväärr men vet ju att hon är MIN bara min annars. Sen efter träningen blir de att ta hand om mig själv ( träna kanske ingår in de också ) och göra lite ansiktsmasker känns som en evighet sen (imorse). Hatar mina hormoner just nu som gör att jag får finnar, inte alls kul. Gör allt jag kan för att få bort dem men de går bara inte!! Enligt Sara så syns dem bara när jag säger att jag har dem och pekar ut dem, ska jag tro på henne ? eeeh NOOOOOOOOO!! Jag vet väl vad jag ser hallå helt blind är jag inte( bara halvt, okeej!! ). 

Som sagt TRÄÄÄÄNA !!! CIAO ciao <3 

bjuder även på en bild när jag har mina "träningskläder" på mig. Fråga mig inte varför jag står så där!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0